*Back on track*

Ouh. Fan vad gött att komma hem. Känns som om jag är back on track. Jag är faktiskt pigg och maten är snart redo. Fan vad gött. Jag tror att jag är så här pigg bara för att Jenny kommer på besök i morgon. Det ska bli nice. Visserligen kommer hon inte fören ganska sent i morgon, men vad gör det när vi ändå har nån vecka tillsammans sen. Tjoho. Jepps.

Jobbet har annars varit slitigt som vanligt. Men det flyter på och jag tror till och med att jag kommer nå alla mina deadlines som är satta i morgon. Visst klarar jag det. Om nu inte kampanjen med Svenska Spel tar upp all min tid i morgon. Vi får se helt enkelt. Ja annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt....sorry. Ja jag lever ett tråkigt liv. Hehe....Nej det gör jag inte, men det var väldigt mycket jobb under dagen så jag han faktisk inte blogga så mycket. BÄTTRING där. Jag överger ju inte mina läsare. :)

Nej nu måste jag ner till affären igen. Fast först ska jag slänga i mig lite käk. Hörs senare...Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0