Det var Lilla Edet!

I går var det bondefest ute i lilla edet. Haha...Lilla Edet. Snacka om håla. Men fest var det iallafall. Överraskningsfest. Jonte fyllde år och det var dags att överraska Först hade vi förfest hemma hos Jonte och söp och hade kul. Sen mitt i allt så "kidnappas" han och förs i bil till en lokal lite utanför Edet. Där möts han upp av massor av folk och festen börjar. Han verkade lite chockad först. Men men...Lite rom och vodka slank ner i magen. Mr tookish him self var DJ  och jag assisterade lite ibland. Inte min starka sida att bara mixa med datorn. Tacka vet jag cd spelare. 

Jaja....Det var en lyckad fest och det var kul att träffa nytt folk.

 

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Jag vaknade upp hemma hos tookish, drog hem, köte en kebabtallrik och gick sen och lade mig.  Haha....Nu ligger jag i sängen och bloggar. Yes....jag är lite trött. Men det får man vara på söndagar. Jag är inte bakis eller nått sånt. Mest bara seg och allmänt trött. Det finns dock inte så mycket roliga grejer på Tv. Får väl ta och invänta fotbollen ikväll. 

 

Barcelona spöade skiten ur valladolid igår. Hela 6-0 och kungen Etó gjorde historiska 4 mål i samma match. Great! 

Barcelona. Fortfarande nr ett.!

 

Peace // Andy

 

Det enda rätta!


Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0