Förkyld som fan...bättre blir det inte heller!

Nej usch. Jag är förkyld som fan. Trodde att det skulle bli bättre. Det blev bättre igår, men dagen idag har ju varit katastrof. Förstår inte riktigt för jag har bara varit inne idag. Jag har undvikit kylan och all blåst men ändå har jag blivit värre. Kanske har något litet virus i mig. Vem vet. I alla fall så hoppas jag att det blir bättre tills i morgon. Nässprayen gör mig förvirrad. Det känns bättre när jag har tagit den, men sämre när den slutar verka. Jävla drog det där. Otrivin ska det vara.

Nu håller jag på att tvätta en massa. Har många omgångar som ska tvättas. Troligen kommer jag hålla på hela kvällen innan jag är klar med allt. Sen ska jag städa lite också så att jag kan välkomna mina vänner. Yes, jag har fullt upp. Nu måste jag fortsätta. Hörs senare. PEace // Andy



Klotter
Postat av: Jessica

Ipred, frukt och vitlök så blir du frisk ska du se! :)

2008-11-27 @ 21:21:15
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackarn va du förskyld idag? Såg allt att du knarka lite näs sprej idag :D hoppas du blir bättre imorn, ingen kul att va sjuk när helgen nalkas.

2008-11-27 @ 21:26:59
Postat av: andy

Nej förkylningar är aldrig bra :)

2008-11-28 @ 09:13:09
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0