Fortfarande hungrig!

Jag har fortfarande inte hittat någon "riktig kyckling". Magen kurrar och jag börjar känna mig lite snurrig faktiskt. Kanske ska dricka något...kanske lite saft.

"Saft

Halten av frukt och bär kan vara precis hur låg som helst i saft. Bobs blandsaft svart vinbär innehåller till exempel bara två procent svarta vinbär. Och Fun Light, som inte ens får klassas som just saft, består enbart av tillsatser och vatten."


Dock tål jag inte Fun Light. Nu förstår jag varför. Det är ju inte ens saft. Det smakar bara tillsatser och skit, vilket jag har sagt i många år, fast det är aldrig någon som håller med mig. Nu kanske dom gör det. Får plocka fram mitt stora plakat och skringa ut i stan och informera folk om vad som egentligen finns i våra produkter. Jag får bli den svarta Bert Karlsson i Göteborg. Yes. Mitt nya yrke är redan satt. Livsmedelskontrollant. Nu ska jag fixa lite näring. Hörs senare alla kära läsare. Peace // Andy


Klotter
Postat av: ♥..litenSessa..♥

svar: haha, helt okej. vad är en PTB då? nu blev jag ju nyfiken :o)

2008-11-12 @ 09:48:31
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min mormor brukade göra saft på en del svartvinbär och en del socker. Helt utan tillsatser och c-vitaminrik. Vill du ha en flaska kanske? =) Kram Sarah!

2008-11-12 @ 09:56:16
URL: http://teshimz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0