Full, fullare Simona!

Sliten, seg, full och dryg. Kan man förklara sig själv så?
Jaja....känner mig så just nu. Kom precis  hem. Var på Park Lane några timmar. Det var väldigt mycket.......GAY. Kände att jag inte passade in riktigt. Haha...Elina och Simona kände likadant. Dom sökte ju bara knull hela kvällen. Inte lätt att hitta på ett gayställe. Själv så flaxade jag mest runt. Men jag kan hålla med om att det var lite tråkigt. 

Sen vid 3 tiden drog vi vidare. Först drog vi till Nivå. För er som inte vet så är det ett ställe på avenyn som man alltid kommer in på. Men heter man Simona och snubblar precis innan man kommer fram till vakten så kommer man inte in. Haha. Yes det var så det var. Simona kom inte in, och därför så passade resten av gänget också. Men om jag får vara ärlig. Hon var faktiskt skitfull, även om hon inte vill medge det själv. Skitsamma... vi drog vidare, men de flesta ställena stängde antingen 3 eller 4 så vi tog en taxi hem och nu sitter vi hemma hos mig och super ännu mer. Man måste ju passa på när man kan.

Måste fortsätta dricka nu. Peace på er alla glada läsare // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0