Idag är jag pigg

Hej hopp galopp. Idag är jag hur pigg som helst. Vet inte varför? Antagligen för att jag har sovit ut + att jag inte söp ner mig totalt i helgen. Mm.... Det var längesen jag var så här pigg. Efter jobbet stack jag och lämnade tillbaka en film som vi hyrde igår. Haha.... hyra film. Det var längesen. Man brukar ju alltid ladda ner, men igår hyrde vi semi pro. Ganska flummig film, men det var ju som förväntat. Sen stack jag till ICA och handlade mat och massa goda grejer till Jenny. Jacky, två sorters glassar, mat och annat gott. Nu har vi ätit. Jag gjorde kycklingfiléer stekta i morötter, blandade i vitlöksröra med morötter och soja. Sen badade jag allt i en Corona. Mmm... det var gott. 

Nu blir det glass och Jacky och sen får vi se om det är något bra på TV. Jenny ligger i min säng och snackar i telefon med sin pappa i alla fall. Dom snackar om vart dom ska fira julen och om jag ska med. Vi får se helt enkelt. Jag tror att jag ska fira med dom. Min mamma drar till Sydafrika och systern till Thailand så det blir nog. Nu börjar jenny pussa på mig så nu ska jag sluta skriva. Hörs senare. peace // Andy



Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0