IPRED. Nej PASS. Nu tänker vi på annat istället!

IPRED hit och dit. Det är tydligen väldigt mycket snack om detta på bloggarna runt om i Sverige. Nu ska jag försöka fundera på andra grejer och inte fildelning och sådana grejer. Jag kommer ändå fortsätta fildela ända tills jag dör. Och jag kan garantera att jag ändå aldrig kommer åka fast. Det är väl lika stor chans att åka fast som att vinna några miljoner på något lotteri.

Nu har Jenny kommit upp på min blogg. :)

BTW: Jag köpte 3 trisslotter idag bara för att testa min teori....Nej, jag vann inte en miljon. Inte två heller eller tre. Tror att min teori kan hålla ett tag till i alla fall. Peace // Andy




Klotter
Postat av: Nisse

Hehe...Så sant. IPRED är en storm i piraternas vattenglas....

2008-11-12 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0