Jacky Jacky Jacky Jacky!

Yes så många Jacky blev det nere i butiken idag. Haha. Onyttigt....javisst, men det är gott. Nu sitter jag i min säng och softar. Var nere i butiken och handlade en massa innan bland annat ett paket Start och en massa mjölk. Nu har jag käkat 2 fulla tallrikar. Jag måte lite illa. Hmm..borde krypa ner i sängen och tycka synd om mig :P.

Det blev en lite livlig diskussion i min blogg innan idag. HAHA. Operation tracka praktikanten. Får se om den fortsätter i morgon. Då kommer det kanske upp fler sköna bilder på mina praktisar eller något annat knas.. Vem vet. :) .

Min tjej ringde för en halvtimme sen och hade problem med att ladda ner en film från piratebay. Haha....alla laddar ju ner för fan. Tror visserligen det kommer en bättre lag snart. Jag läste lite bloggar innan om idéer på hur man kan lösa problemer. Det var faktiskt en hel del vettiga svar. Men som vissa skrev, man vill ju inte betala dubbla avgifter för samma sak. Jag får ta och följa diskussionen lite under kvällen så kanske jag kommer på en egen lösning sen. hmm.....:)

Nu ska jag kolla lite tv. Hörs lite senare. Peace / / Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0