Jag är värd en stor glass!

När man var liten och hade gjort något bra fick man alltid en klubba, ett klistermärke eller en stor glass. I dag tycker jag att jag är värd en stor glass. En riktig jumboglass fylld med strössel och choklad. Mums. Ja den är jag värd, för idag har jag jobbat som fan, trots att jag har fastnat var 10 min. Nej det har varit en sjukt seg dag idag, men nu börjar jag komma på fötterna igen. Kampanjen börjar ta sig :). Men va fan. Nu ser jag att glass också var med i artikeln som jag refererade till innan. Va fan. Men ärligt gott folk. DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I. Glass behöver man. Speciellt en varm sommardag på stranden. Åh....nej nu får jag inte länkta mig bort till varmare länder, jag ska ju strax gå från jobbet och då kommer jag mötas av regnet, kylan och allt annat skit som befinner sig där ute. Kommer bli som en chock om jag är inne i min drömvärld där endast en kall Gin & Tonic kyler ner mig. Nej. Fan. Nu får jag kila och köpa min glass innan jag får böter på bilen. Och det vill jag ju verkligen inte. Lapplisor gillar vi INTE. Peace //ANDY

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0