Jag har fastnat!

Hjälp mig, jag har fastnat i hissen. Kommer inte ut. Min telefon ligger på kontoret och här sitter jag. Hjälp mig!
Nej jag bara skojar. Jag har fastnat med en jävla julreklam. Får det inte att se bra ut. För mycket rött, grönt och massa starka färger. Sen har företagen som jag jobbar med satt in en babybajsbrungrön färg som bakgrund. Vad ska man göra? Den passar ju inte med något. I alla fall inget seriöst. Va fan. Nej jag sitter fast nu. Känns som om jag ska ta en lång lunch och tänkta över saker och ting. Kanske kommer jag på någon briljant idé under tiden. Haha....Vi får väl ta och se helt enkelt.

Vad ska man äta idag då?
Ska jag ägna hela min lunch för att hitta "bra" mat?
Kommer jag hitta bra mat eller kommer jag ändå få äta så kallad bluffmat. Hmmm....Jag tror att det är svår att komma ifrån det där Det finns ju överallt. Fast ja..Ohhh.....Lite färsk vietnamesisk mat hade ju varit hur nice som helst. Får nog bli det.
Hörs senare Peace // Andy

Klotter
Postat av: Anonym

Haha! Mormors saft dricks nog bäst med enbart vatten ;) Lycka till i mat djungeln

2008-11-12 @ 12:07:03
URL: http://teshimz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0