Jag hör smurfar i mitt huvud!

Efter förra veckans smurfdansande så hör jag fortfarande bara massa smurfar i mitt huvud. Lite jobbigt, och jag börjar förstå att folk i min omgivning börjar tröttna på mitt nynnande. Denna vecka ska jag dock försöka byta ut smurfarna mot några jullåtar. Det är ju fortfarande julkampanjer som står på listan på jobbet. Stjärnor, kalendrar, snö, jultomtar, nissar, renar, ljud, mistlar, julkulor, julkort, julsånger och dans. Yes, jag kommer spy på tomtarna och nissarna innan jag är klar med julkampanjerna. Men så är det varje år. När julen kommer så är man redan trött på den, och jag sitter väl antagligen och skapar massa gula kycklingar då inför påsken och när påsken kommer är man redan så trött på den att man längtar till alla dessa tomtar och nissar. Haha.....eller inte. Nu ska jag laga lite mat ialalfall. Peace // Andy


Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0