Japanskt

Idag ska jag variera min kost lite. Tror att jag måste vara lite nyttigare än jag varit under en tid. Så idag blir det Japanskt. Inte sushi utan riktig Japansk mat. Jag vet att det är gott, brukade nämligen käka där nere innan. Idag blir det ett återbesök. Mums. Längtar redan. Lunchen tickar redan och jag har inte ens gått ifrån datorn. Haha...jaja. Tur att man kan skjuta på lunchen lite. Nu måste jag packa ihop lite i alla fall. 

btw: I helgen måste det festas. Är ni sugna? Peace // Andy

Klotter
Postat av: Jessica

På så vis, nej jag skulle inte kunna tänka mig att flytta pga. ett jobb...Fast beror nog på situvationen i och för sig. Bor i slussen, mitt emot grönan, så en riktigt stadsbo :) Uuuhhh, vill ha helg!!! Då ska jag släppa loss! Festa till tusen! haha. Eller nja, krogen typ, sen är lönen borta och då kan man itne göra så mycket mer ;) Händer själv i helgen? Jaha, det ja... min mor. Inte död dock men hon ligger inlagd på behandlingshem och grejer.

2008-11-26 @ 18:37:22
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0