Känns som om denna dagen är hur lång som helst

Det gör verkligen det, känns som om dagen är hur lång som helst. Tror inte att den är det, men det går väldigt segt framåt. Just nu sitter jag och kollar på Valencia  mot Betis. Det står 2-0. fan också. :) Samtidigt håller jag på att värma upp soppan som jag åt innan idag och igår. Hur god som helst. Ska fråga Elina vad det var för soppa hon tillagade. 

Det är faktiskt lite tomt nu här hemma. Men så är det alltid när man haft besök och dom åker hem. Nu har man ingen att snacka med. Får skriva lite i bloggen istället, äta lite mat och kolla tv. Dock är det inget spec på tv idag. Blir väl att man tar en titt på Joox eller nåt. Där hittar man alla filmer som finns, nästan. I morgon blir det jobb igen som vanligt. Ska försöka jobba extra hårt denna veckan. Nästa vecka är jag ju borta pga att jag ska operera mitt knä. Jag skakade även hand med mina fotbollskompisar att jag ska dra ner till träningen i morgon och lira lite. Hehe...Japp det ska jag göra....om det inte regnar för mycket eller blåser eller är allmänt kallt. :) 

Nu plingade min mat. Ska käka. Höres sen. peace // Andy

Klotter
Postat av: Andreas

Aww va fan ingen andy nästa vecka? vad ska jag o kim ta oss till då :(

2008-12-01 @ 00:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0