Lich King....Skrota spelet!

Jag förstår inte att folk kan gilla att sitta framför datorn hela dagen och bara spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela spela och sen decka. Det känns ju väldigt givande. Eller var tycker ni läsare. Lich King (WOW). Det finns ju folk som spelar flera veckor utan att käka som sen dör på kuppen. Är det värt det. Nej skulle inte tro det.

BTW: Jag hatar att spela dataspel. Förstår inte riktigt tjusningen i det hela..sorry alla. Det är fotboll som gäller för mig.
Peace // Andy

Klotter
Postat av: Cornelia

Min lillebror spelar ALLTID det spelet. Mamma verkar dock inte förstå allvaret. Jag har tjatat och tjatat om hur farligt det är. Jag tror föräldrar hellre sopar problemen under mattan. Sjukt!!

2008-11-18 @ 09:39:42
URL: http://annacornelia.se
Postat av: DövStum

Nej det är inte folk som spelar i flera veckor utan att äta. (Ett dödsfall och det var vätskebrist.



Som du säger hatar du att spela DATORspel, klart du inte förstår hur det kan vara givande då precis som jag inte förstår hur det kan vara givande att tjugotvå personer springer efter en boll för att sedan hoppa in i duscharna och mysa. Nä du förstår inte det roliga med wow, spela det inte då men låt oss som uppskattar det göra som vi vill utan att komma med påhittad skräckpropaganda om folk som svälter ihjäl framför datorn.

2008-11-19 @ 14:35:04
Postat av: aNDY

Svar till DövStum: Ok, jag kanske inte gillar wow. Hehe...men jag vet ju varför folk gillar det, jag vet och förstår att det kan vara givande för vissa. Jag har själv jobbat som designer till en del spel, men nu jobbar jag inom reklam istället.



Skräckpropagande....haha...neee...det tycker jag inte att det är. Snarare fakta. Det är trots allt fler som har dött under en fotbollsmatch, men det har ju inget med artikeln att göra.

2008-11-19 @ 16:52:58
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Padde AIK

Otroligt dåliga svenska, din logik är skitdålig. Skriv aldrig mer något, du slösade 3 minuter av mitt liv

2009-05-19 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0