Ligger hemma i sängen

Tjo. Nu ligger jag hemma i sängen och kollat på Idol. Jenny ligger bredvid och vi är väl lite sega efter gårdagen. Det var en lång dag, men väldigt rolig kväll. Det var en blandning av allt. Mycket god choklad, champagne, grymt god middag,  underbar tårta och fest på sticky. Jepps. Vad kan man säga. Det var en riktigt rolig kväll. Dessutom fick man träffa en massa roliga människor. Det enda som var lite minus var att jag var lite trött. Men det är ju mitt eget fel. Visserligen var det fler som var ganska trötta....det var ju trots allt en väldigt lång dag. Vi började vid 3 tiden och höll på till 3. Då tog jag och Jenny en taxi hem för att sova. Dock blev det lite pasta och annat gott innan vi sov. 

Nu ligger vi som sagt här och kollar på Idol. Snart ska vi försöka ta oss ut till Carlos och hämta min bil. Lite ångest för det är så jävla långt bort. Orka. Men vi måste ju hämta bilen annars kan jag inte köra till jobbet i morgon. Hmm.... Ångest...verkligen. Det är typ minus 7 grader ute och massa frost. Det är så skönt att ligga här under täcket. Yes..vi får se när vi orkar att gå upp. Vad hade ni för er igår då? 

BTW: Jenny fotograferade en massa under middagen igår. Jag lovar att lägga upp lite bilder sen när vi har hämtat kameran som ligger hemma hos Carlos. 

Peace // Andy

Klotter
Postat av: Jessica

Känner att jag är aktiv och svarar väldigt snabbt! Haha. Oh, fotbollsintresserad, men ähh, ska det vara fotboll så är det allsvenskan, annars får det vara! ;) Låter kul, helgen. Fast nu är den över, lika snabbt som den kom. Har mest tagit de lungt, festat lite och jobbat... som vanligt med andra ord.

2008-11-23 @ 22:19:31
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, men allsvenskan är det ända intressanta. Eller ah, iaf det ända jag ens försökt hänga med i. Båda är extremt snabba må jag säga. ;) Skola och jobb, suger. Usch. Själv då? Du är gammal, eller liksom.. äldre än mig, så inge skola antar jag?

2008-11-24 @ 08:15:48
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0