Lunch och hård pasta!

Nu har jag kommit tillbaka från lunch + att jag har hunnit med lite jobb. Nej lunchen var ingen höjdare. Pastan var hård och det var verkligen ingen höjdare. Nu sitter jag med mina tomtar och nissar och allt som har med julen att göra. *suck* och det strömmar in mer och mer jobb hela tiden. Det gäller att vara effektiv. Annars hinner man inte med. Nej men åter till det där med lunchen. Jag kan inte riktigt släppa den hårda pastan. Kändes nästan som om den redan hade blivit stel och sen uppvärmd igen. Kan dom inte bara laga allt på plats? Tacka vet jag Saigon Zoo. Riktigt god mat som lagas på plats när du beställer maten. 55 kr inkl dricka. Alkoholfri. Haha....jaja..Nu ska jag ta ett sista tag med jobbet. Sen blir det andra grejer som står i fokus. Peace // Andu

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0