Lunch på jobbet

Eftersom det är så jävla kallt idag så stannade jag på kontoret under lunchen. Hela gänget stannade också inne. Troligen för att dom insåg att det är för kallt för att vistas ute. Haha... nej det är bara -8 grader men det känns kallare. Anna-Karin fick åka och fixa thai på hennes restaurang Chao Thai. Riktigt god mat. Nu sitter jag och softar med några jobbkompisar. Men dom uppskattar inte att jag fotograferar dom. Hehe... Här är tex lovisa. peace // Andy





Klotter
Postat av: Johanna

äntligen tar du kort på lite vettiga människor, va söt hon va :). har palestinaivaderingen äntligen tagit slut? usch jag hoppas verkligen det för din skull

2008-11-24 @ 15:24:28
Postat av: aNDY

Hehe.....

2008-11-24 @ 15:39:58
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: Jessica

haha, mm råkade sitta vid datorn precis när du skrev, så där hade du tur! ;) Reklamkampanjer, vad jobbar du med? Haha, om skolan gör, usch ja. Men snart är det studenten så det är skönt! :)

2008-11-24 @ 19:08:52
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0