Markoolio i melodifestivalen

Haha..visserligen är han ganska skön, men han borde inte vara med i melodifestivalen....inte enligt min mening i alla fall. Markoolio är ingen "sångare", snarare en "speciell" artist som lyckats charma publiken genom sitt lite annorlunda sätt att vara + lite udda låttexter och sånger. Men i melodifestivalen tycker jag inte att han platsar. Men vem vet. Kanske går han och vinner? Haha,,,, Nej jag vill inte skicka Markoolio utanför Sverige. Han får gärna stanna här så att man slipper skämmas när ESC sänds. Men han är i alla fall lite nytänkande och går ibland lite utanför ramarna.

Maaat. Yes. Nu måste jag käka lite. Blir väl lite mer bloggande om Melodifestivalen och annat skoj lite senare. Först måste jag fylla på lite energi. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0