Mer lammkött åt folket

Mmm...yes mer lammkött åt folket. Finns det något bättre? Mört fint, mumsigt med lite ris och en grym sås till. hehe...mmm...lammkött....maten alltså. Klart ungt fint lammkött är också nice. 
"LAMMKÖTT ÄR KÖTT FRÅN LAMM. LAMMKÖTT ÄVEN SLANG FÖR EN PERSON SOM I EN SEXUELL OCH/ELLER KÄRLEKSRELATION ÄR MYCKET YNGRE ÄN DEN ANDRA PARTEN. ORDET SYFTAR OFTAST PÅ UNGA FLICKOR, MEN KAN ÄVEN ANVÄNDAS OM UNGA POJKAR. EXEMPEL: HAN SKA UT OCH RAGGA LAMMKÖTT, HON GILLAR BARA LAMMKÖTT"
Jaja... I går så drog vi till Carlos för att hämta min bil, vilket innebar en timmes resa. Ganska segt när det är så nära. Men ja....har man druckit så får man ta smällen sen också när det är dags att hämta bilen. Bi blev dock bjudna på lammkött igen + tårta och annat gott. Perfekt söndag om man får säga det så. Sen spelade vi Buzz. Dock hindrades jag från att se Barcelona - Getafe.... Jag fick se sista kvarten, men det var ju värdelöst. Kanske tur att jag missade matchen, även om det är mitt kära lag. Barca tog en chansning och sparade många spelare till veckans championsleague.  Men ärligt.... de borde ändå klara av att slå Getafe hemma. Jaja. De leder fortfarande med 3 poäng vilket är bra i alla fall. Nu måste jag in på morgon möte. Usch...vad tidigt det är och kallt är det också. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0