nr 1 is the shit!

Usch vad mätt jag är, men gud så belåten. Nr 1 på Saigon Zoo är riktigt nice. Nästan så att jag hade kunnat äta det varje dag utan att tröttna på det. Cáry dó nu´ó´c dú´a om jag har tytt språket rätt eller. Det kan även beskrivas som Kyckling med Cocosmjölk - Bambuskott - Morötter - Gul löl - Basilika - Röd Curry. Ah. Nästan så jag blir hungrig igen när jag skriver ner ingredienserna. Så därför tipsar jag alla er som bor i Majorna i gbg än en gång. Saigon Zoo är riktigt bra. 55 kr lunchen inkl dricka. Perfekt för alla. Jaja...nog med reklam. 

Fick precis mess av Elina 
"Woho! Dags att leta fram shotglasen, drinkpinnarna och sugrören, snart kommer vi... hihi puss"

Ska vi dricka saft eller? Tror hon glömde spriten. Haha... Jag plockar fram den också om dom nu vill spetsa hallonsaften.
Hallonsaft är förresten det jag dricker när jag smurfar. Ska nog ner och handla en liter idag. Nu ska jag fortsätta jobba. Peace // Andy




Klotter
Postat av: Andréas

Japp mätt blir man! riktig god mat! glöm inte att köper du nr 1 så MÅSTE du ha cashew nötter med ;) kostar 5kr burken seddú

2008-11-28 @ 13:50:02
Postat av: andy

sorry., men det är faktiskt sant. Nötter måste man ju ha, annars minskar upplevelsen med 10 procent.

2008-11-28 @ 13:51:22
URL: http://sunnybitch.se
Postat av: LillebrorEbbe

haha, vilket sött gatukök!

2008-11-29 @ 19:10:57
URL: http://storasysterlillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0