Nu är det fredag och slut på jobb!

Nu sistter jag på jobbet och det är fredag. Tjoho...nej jag jobbar inte. Sitter och väntar på folket som är på systemet och handlar en 70:a gin och en back öl. Yes....här ska det supas på. Som jag skrev innan så kommer vi gå över gatan lite senare och uppleva det glada 80-talet på nytt. Haha. Rudolf står bakom basen(se tidigare bilder). Gissa om man kommer bli onykter. Haha. Men va fan. Man lever bara en gång och då jävlar ska man leva. Det tycker i alla fall jag. Jupps....festa bör man annars dör man. Fast det är väl nästan tvärtom om man festar för mycket. Fast finns det för mycket? Neeeeee.....Det finns det knappt. Nu kör vi. Fredagen är här. Solen skiner, livet leker och vi steker. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0