Nu blev jag äcklad när jag var nere i affären, jag måste släppa detta!

Jag skulle inte snöat in mig på det här med maten som jag bloggade om tidigare. Nu när jag var nere i affären så såg jag mänger av grejer som innehöll massa skit som jag annars alltid handlar. Men idag så sa jag.....PASS, PASS, PASS, PASS PASS på korven, pass på kycklingen, pass på brödet, pass på saften och juicen. Ja efter 10 min var min vagn fortfarande tom. Då plockade jag på mig massa andra grejer istället. Papper, diskmedel, tandkräm och andra grejer som jag inte ens behöver. Hmm...Va fan.

Nej. Jag ska försöka snöra ur den här diskussionen om maten. Annars kommer jag bara leva på kranvatten hela livet ut. Nej just det, det kan väl också innehålla massa skit eller? Hmm....Eller så lever man livet dag för dag. Det spelar väl ingen roll hur nyttig man än har varit i hela livet, hur mycket man än har snålat med glass och andra godsaker om man ändå blir överkörd över en bil när man går över övergångsstället eller något annat hemskt.

Jag menar....döden kan komma så snabbt ändå så jag tror inte att man mår så mycket sämre av att äta lite vitt bröd, lite korv, lite glass, lite kyckling eller en liten godisbit. Är det bättre att INTE äta dessa varor? Bli utmärgd, svag och ligga hemma istället. Nej....PASS på det.

Men i morgon ska jag nog ner till slaktaren och köpa ut lite "äkta" kött. Fast det köttet är väl "framtaget" genom genmanipulation och andra sjuka grejer. Hmm..nej. Sluta tänk så där nu! Nu blir jag lite schizofren och snackar med mig själv. Usch. Nej. Bäst jag slutar skriva innan jag blir helt koko. Kanske galna kosjukan som härjar i Göteborg. Peace //Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0