Nu har vi designat Cartoons hela dagen!

Idag har varit en dag fylld av massa design. Mina praktikanter har fått i uppdrag att göra massa cartoons i form av bilar och hundar. Hunden är typ klar och kommer visas i nästa vecka och bilen är på gång. Riktigt nice. Även vektormönstret som vi ska fixa upp en en restaurang i Göteborg är snart klart. Själv har jag bara suttit med en skidbacke hela dagen. Hm..Yes en skidbacke med snö, med jultema och tomtar och piss. Lite trött är jag på den, men den blir riktigt bra. :) Kommer fortsätta på den i morgon. 

Annars....ja idag käkade jag lunch på sopphuset, men jag käkade pasta. Vem orkar betala 70 spänn för en jävla soppa. Då handlar jag hellre något på ica eller liknande. Soppa. Hmmmm....jag kan ju fan köpa taka away på burk från lidle.....5kr. Snacka om att spara pengar då. Nej tacka vet jag riktig mat. Man måste ju bli mätt. 

Nu är det snart dags att sluta jobba. Soft. Gissa vad som händer idag? 
Ja du....inte mycket. Men jag ska i alla fall hem och sova. Vad ska ni hitta på? Jag kommer visserligen blogga lite till om allt och inget efter 18:00. Hehe. Hörs senare. Peace // Andy





Klotter
Postat av: Maria

haha kanske gå å träna lite? de behöver du ;P ahah

2008-11-10 @ 17:45:20
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Andy

Haha. Träna. Varför skulle jag behöva det. Jag är stor och stark. Nästan som Rudolf him self.

2008-11-10 @ 17:57:51
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0