Nu kan jag andas ut!

Aaaaah. Nu kan jag andas ut. Min mattillvaro är räddad (se tidigare inlägg). Eftersom jag innerst inne är lite hypokondrisk så känns det skönt att veta att lösningen på mina problem finns där ute. Gryyymt. Dock är frysen redan full av glass, cola, kyckling, korv och annat skit. Men vad gör det. Nästa gång så ska jag följa alla råd på hr man hittar bra mat. Som dom säger, det kostar kanske bara 70 kr mer. Ingenting. Fast det tar ju såklart tid att leta upp alla varorna. Kanske en halvtimme mer. Vad är då en halvtimme värt i arbetskostnader? Ja det beror ju på vad du jobbar med. 70 kr + en halvtimmes arbetskostnad. Hm...det blir ju en del. Har man råd med det? Eller SKA man ha råd med det?. Jag vet inte. Måste ta och fundera på det där. Till lunch blir det i alla fall klassikern Saigon Zoo. Där är maten riktigt grym. Nu måste jag fortsätta jobba. Peace // Andy



Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0