Nu laddar vi inför kvällens fest!

I kväll är det fest, eller hela dagen idag är det fest. Jag är redan uppe och käkar frukost och efter det ska jag in till stan med Carlos och hämta massa mat. Yes. Det ska bli fest ikväll. Carlos tjej Dessi fyller 30 och det ska firas. Först ska vi som sagt hämta massa mat, sen börjar festligheterna vid kvart i 3. Sen kommer chokladgubben och sen blir det chokladprovning. Mmmm....mums. Sen efter det så vet jag faktiskt inte vad som kommer att hända. Det enda jag vet är att det kommer hända massor av grejer. Hela mitt fotbollslag har lagfest idag också. Synd att man inte kunde vara med på det, men jag kommer nog möta upp de flesta inne i stan senare. Sen blir det utgång någonstans.

I går så spelade vi biljard, flipper och dart på Henriksberg. Det var hur kul som helst. Det var många från jobbet som följde med ut och det blev lite öl, trots att jag körde hem. Haha...nej,,,det var inte ens en öl jag drack. Därefter drog jag och jenny till BK och sen drog vi bara hem och sov. Vi ville inte bli för trötta så att vi blir trötta i kväll. Yes yes. Nu står frukosten här och äntar på mig. Måste käka lite innan jag drar och duschar och fixar alla mina kläder. Vi höres sen. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0