Remind - Öl - Gin och taxi hem

Tjo och god morgon alla läsare. Ja lördag är det idag. Kvällen igår var hur bra som helst. Efter jobbet drog vi hem till Pierre och drack en massa. Självklart laddade jag upp med min Gin & tonic och det lev några glas, varvat med några öl. Riktigt nice. Sen vid halv nio kom Jenny till Göteborg. Då drog vi till Henriksberg och jenny satte sig för att jobba lite i kassan, medan jag drog  upp och kollade när Remind checkade ljudet. Yes....det var som sagt 80-tal som stod på schemat. Det var mycket folk och när dom väl drog igång vid 11 tiden så var lokalen fylld. De gjorde ingen besviken. Riktigt bra. Visserligen är jag ingen 80-tals fantast, men det var bra ändå. Jenny slutade jobba vid 00.00 och då började hon beställa in en massa öl. Efter det började jag bli ruskigt trött. Så vi drog hem vid halv 2. Ganska skönt faktiskt efter en lång vecka. Jag sov hela vägen hem. Men det var ett bra avslut och nu ska jag vila upp mig hela dagen. 

Jenny står och väntar på mig nu. Vi ska ner och hämta min bil som står nere vid bussen. Sen ska vi åka och handla lite smarrig mat. Vad vet jag inte än, men det kommer bli något riktigt gott i alla fall. Det är min plan. Sen får vi se vad som händer senare ikväll. Kanske blir det lite film och lite annat kul. Japp...vem vet. Vi hörs i alla fall senare. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0