Sex and the city - Filmen får uppföljare!

Här kommer en nyhet för alla er som verkligen älskar Sex and the city. Det kommer en uppföljare av filmen som under sommaren spelade in över en och en halv miljard kronor. Det blir många glassar det om man nu hade köpt glass för pengarna. Mumsi säger jag åt glassen, mumsi säger väl alla tjejer som gillar Sex and the city. Nu har jag kommit hem och jag köpte faktiskt så mycket glass att jag inte fick plats i frysen. Gissa om jag frossar nu. Haha. Kommer spy om en timme om jag äter upp allt. Får väl lägga det i kylen så länge så att det i alla fall håller sig några minuter extra. Haha. Yes. Nu ska jag käka vidare. Hörs senare. Peace



Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0