Sitter och ugglar på jobbet

Nu kom jag precis till jobbet. Sitter mest och ugglar nu. Inväntar mina praktikanter och under tiden kladdar jag lite här. Idag ska vi massproducera en julkalender som egentligen skulle varit klar vid det här laget, men vi har tills på torsdag på oss nu. Så idag ska vi jobba som fan. Men det ska nog inte vara några problem. Det är fortfarande lika kallt ute. Dock så har det inte snöat så mycket i gbg. Här ligger bara ett tunt lager puder på marken på vissa ställen. Nej, vi kan inte kalla det snö ens. Tur att man slapp den första snöruschen i alla fall. Men kallt..... det är det. 

Idag kommer J woman upp till mitt jobb för att käka lite lunch med mig. Troligen drar vi till någon chinarestaurang eller nått. 

Nej nu måste jag jobba. Klockan tickar. Hörs senare. peace // Andy

Klotter
Postat av: Jessica

hehe nja hade du bara skrivit AD hade jag inte förstått :P joo sant, men ändå något att se fram emot, att veta att det bara är lite kvar! :) Hehe, jaa. Sökte massa ställen för att prova på olika grejer liksom. Så jobbar på Jula på lov, donken på helger, MQ på vardagar, kvällar och så. Och sen är jag underklädsmodell för björnborg, så lite att stå i ;) Och ett tunt lager med snö, var glad för det. Här i sthlm har vi typ 30-40 cm snö... usch, nu är det för kallt!

2008-11-25 @ 15:12:33
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Jessica

Eeh, ja du bra fråga. Vet inte. Jobbar bara på nu bra med mycket pengar. Inte hunnit känns efter så mycket. Har du jobbat länge på AD? Okej, men sthlm är ändå bäst, skönast här tycker jag, nära till allt på något sätt. Ahh, sängen är det bästa stället att vara på, iallafall den här årstiden. Bara ta de lungt och mys.

2008-11-25 @ 16:04:00
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0