Skitmat!

Tjo nu är jag tillbaka från jobbet. Jag drog ner till pizzeria och köpte en pizza och en kebabtallrik till mig och jenny. Snacka om skitmat. Man borde sluta med det där mitt i veckan. Nästan så att jag känner mig lite tjock. Hmm...usch. Men gott är det. Svårt att motstå. Tjock tror jag iofs inte att jag kommer att bli. Kanske när jag är mycket äldre, men inte nu. Hmm.... nu fick jag lite träningsångest. Borde kanske dra till gymmet och träna lite eller... eller så öppnar jag frysen och plockar fram lite härligt god jordgubbsglass. Hehe. Mumsi. Nej men när jag opererat mig så ska jag väl försöka dra igång med fotbollen igen, trimma magen och lite andra muskler som inte rör på sig för tillfället. 

Idag har jag haft lite mycket engergi över. Den har jag slösat på mina praktisar. Jag har spelat jullåtar hela dagen. Inte uppskattad men oerhört roligt. Allt från Måns och Agnes till Mariah Carey och elvis och andra julhits som man känner igen. Drog till och med in en A aaaaa B bbbbb C ccccc D...Jag från fem myror är fler än 4 elefanter. Min praktis Andreas satt och sa Ah helatiden. Så jag var tvungen att störa mig lite. Jepps. Vad gör man inte för att få ha lite roligt på jobbet. Nu ska jag kolla lite tv. Lite gamla Vänner avsnitt, lite Uggly Betty och Desperate Housewives. Usch...så feminint. Men jag skyller på att jenny vill kolla. Haha....Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0