Snart är det dags

Ja snart är det dags. Känner mig nästan lite nervös. Hehe. Nej det gäller ju bara en fotbollsmatch. Sporting Lisbon vs. FC Barcelona i champions league. Ska snart laga lite mat sen får jag se matchen. Det är nån timme tills den börjar  20:45. Ölen står i kylen och blir kall. Lagom till matchen. Perfekt. Det enda som saknas är väl Jenny då. Men jag får klara mig till den 5-6-7 dec. Då drar jag och hälsar på. 

I helgen blir det i alla fall en hel del fest. Elina och Simona kommer på besök. Galna sthlms tjejer som festar dygnet runt. Mmm...fest kommer det bli med start på fredag. Sen kommer dom väl hålla igång hela helgen. Förra gången dom var här festade dom non-stop från tors till söndag. Tanken var ju att dom skulle bo här förra gången med, men dom var här lika ofta som....ja lika ofta som..som  jag äter oliver. Haha. Nej nu överdrev jag lite. Jag äter ju aldrig oliver. Men ni förstår vad jag menar. Ska försöka dra med några från fotbollen också. Dom brukar inte tacka nej till lite fest. Nu ska jag fixa lite käk. Hörs senare. Peace // Andy

Klotter
Postat av: Jessica

Låter galet kul! :) Fest är något man inte tackar nej till! Oj, jadu, sist jag var i gbg var väll en tre månader sen. Hälsa på en kompis, men annars... aldrig! Har en konstig inställning till gbg och göteborgare, eller Sthlm och sthlmare är typ störst, bäst och vackrast! haha, så... ja. ;) Jadå, allt löser sig, såsmåning om. Ska hålla en tumma för rätt lag nu under matchen... trots att jag typ inte har en susning om vilka som ens spelar, men ja. Ha det bäst ikväll!

2008-11-26 @ 19:22:18
URL: http://omjessicaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0