Subway - perfekt frukost!

Tjo och god morgon alla läsare. Eller ska jag säga god lunch kanske.? Kl är ju trots allt snart 12. Jaja. I morse sprang jag inom Subway och köpte en hel baguette Chicken teriyaki. Mmm...snacka om en monsterfrukost. Jag är fortfarande mätt. Men nu är det lunch. Hälften av de anställda har redan dragit på lunch. Jag sitter och funderar om jag ska dra med resterande när de drar. Hoppas hungern kommer tillbaka snart, för äta måsta man göra.

I kväll kommer det bli mycket öl. Hela gänget ska tvärs över gatan och se Thomas (rudolf) på jobbet uppträda. Kan bli kul. Han går på nångång mellan 22-23...troligen, men vi kommer dra dit redan vid 5. Ouuuh....6 timmars uppladdning med öl, gin & tonic, fernet och annat kul. Snacka om att kvällen kommer bli laddad. Haha. Full....jajemen. Nej nu får jag dra på lunch i alla fall. Hör av mig mer senare. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0