Thomas rockar!

Nu sitter Thomas i rummet bredvid mig och skickar över lite bilder från i lördags. Thomas rockar. Det finns bevis nu. Kolla här under. Thomas är killen som står till höger på bilden här under. Basen. :) Yes. Nu är han en riktig rockstar. Groupies hängde utanför hans lägenhet i lördags när han hade efterfest till tidig morgon. Jepps. Det är hårt att leva rockliv. Tur att  man slipper det. Själv gick jag ju hem ganska tidigt i lördags.... Jag var ju så sjukt trött. Det kan du se på bilden här under. Ser ut som om jag sover. Hmm..ingen bra bild det där. På bilden hittar du även Petter, Lovisa, Anna Karin och Sofia....också jobbisar.....Peace på er // Andy





Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0