Tidig på jobbet

Det är mörkt ute, riktigt mörkt ute och jag är redan på jobbet. Känns nästan som om man jobbar natt eller något åt det hållet i alla fall. Dock är klockan bara tio i åtta. Usch vad tidigt jag körde till jobbet idag. Lämnade Jenny på stationen för några minuter sen. Hon ska ta tåget till Växjö 08.02. Det är inte en enda människa här inne på kontoret. Bara jag och mörkret. 

Ikväll 20:45 är det dags. Champions League med Barcelona. Gissa om jag ska bänka mig framför tv:n. Blir väl att jag åker ner till stan och kollar. Får se under dagen. Kan ju också bli så att jag bara kollar hemma. Måste vila upp mig lite. Helt plötsligt har jag blivit så vintertrött. Sen börjar ju julen komma allt närmre. Borde nog fixa lite julklappar, men det kan jag iofs göra i helgen när Elina och Simona kommer på besök. Yes yes. Hörs lite senare. Ska kolla min mail nu. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0