Tisdag, kanske dags att planera lite fest!

Oj, nu är det tisdag. Dagarna tickar på. Kanske dags att börja planera lite inför helgen. Jenny kommer på fredag och på fredag blir det nog en massa öl i alla fall. Sen på lördag har jag ännu inge planerat. Kanske har du? Kanske dags att styra upp något? Bowling, Biljard, Musik, Öl, Gin & Tonic, Fest eller något liknande. Hahaha. Japp, hojta till om du är i krokarna av Göteborg så festar vi. Jag är redan sugen på en kall GT och en massa chilinötter.Mmmm.....min mage kurrar. Det kan visserligen bero på att jag är sjukt hungrig och att kl bara är 8 och för att jag inte har ätit någon frukost än. Jag får väl ta och springa in Baguettemannen och beställa en baguette med Brie och salami. Min favorit. Synd att dom inte har Gin & Tonic där. 

Peace // Andy

Brie & salami från Växjö!



Klotter
Postat av: Maria

hihi bowling låter ju skit nice :p

2008-11-11 @ 18:35:27
URL: http://mariabe.blogg.se/
Postat av: Andy

Hmm....ja bowling är riktigt nice. Får se vad det blir.

2008-11-11 @ 19:40:27
URL: http://sunnybitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0