Tungt i dag, men lycklig!

Uch vad mycket sprit det blev igår. Det var längesen jag drack så mycket som jag drack igår. Kanske...mer än ett år sen. Jepps. Full var man i alla fall och idag har jag bara legat framför tv´n. Men nu är det dags för lite blogg. 

Igår så förfestade vi hos Sebastian, en kille i mitt fotbollslag. Det var jag Sebastian, mina två tjejkompisar Elina och Simona, Björn och Niklas. Vi shotade oss igenom förfesten. Det blev väldigt mycket ren gin, minttu och youtube. Haha. 

Sen vid 1 tiden drog vi till Sticky, träffade även Tess från jobbet i kön. Det var ganska mycket folk på sticky vilket gjorde att man tappade bort alla väldigt ofta. Kan också ha berott på att jag fått i mig en jävla massa sprit. Men kul var det. Minns faktiskt inte när vi drog från Sticky, men jag minns att jag mådde illa som fan efter Taxifärden hem. hmm......Sen har jag legat och vilat upp mig hela dagen idag. Jag har dock mått riktigt bra idag, bara att man känner sig sjukt trött och seg.

Jag tror jag festade så mycket pga att jag kollat resultatet från matchen Sevilla - Barcelona. 0-3. Så jävla grymt + att Madrid förlorade. Min glädje är total. Messi messi messi! Hoppas att Barca krossar Valencia nu också i nästa match. :) . Nu ska jag dricka lite kall Cola och käka en pizza. 

Hörs senare.. peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0