Vad är detta?

Skit. Vilken morgon. Det känns som om jag inte har sovit alls. Men i praktiken så har ja faktiskt ändå sovit 7 timmar. Hmm....ah. Vill bara krypa under täcket och sova hela dagen. Gud vad skönt det hade varit. Men det går ju inte. Jag måste ju jobba. Hungrig är jag också, men någon frukost finns inte här hemma. Väldigt dålig planering. *suck*. Kanska ska gå ner och köpa lite bluffmat nere i butiken. Kyckling kanske....Men den enda riktiga kravmärkta kycklingen finns ju i skåne. haha.

"Kyckling
Över en miljon svenska kycklingar är varje år så illa medfarna under sin uppfödning att de inte kan bli mat, eller ens smuliga delar i nuggets. Landets enda kravmärkta kyckling kommer från Bosarp i Skåne."
Läs hela artikeln om bluffmaten här!

Kanske dags att åka ner en sväng och äta "riktig" mat.

Nej nu måste jag verkligen orka resa mig ur sängen. Måste typ köra om 10 min. Får bli en snabb dusch och sen får jag sticka direkt. Tror knappast att jag hinner bli klar innan dess. Jaja....hurry hurry. Peace //Andy



Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0