Varm dusch, krypa ner i sängen och äta glass!

Så här "sent" på en torsdagskväll är det skönt att man kan unna sig något riktigt skönt. Jag kom precis ut ur den grymt varma duschen och nuhar jag klätt på mig myskläder för att snart gå och lägga mig i sängen med ett glasspaket. Mmm...Finns det något bättre. Gud vad jag ska njuta. Innan duschen sov jag också 3 timmar, vilket även det var underbart skönt. Utvilad, fräsch, pigg och en halv liter glass. Vad mer kan man begära. Jo att jenny hade varit här, men hon kommer ju i morgon. Perfekt. Bäst jag går och lägger mig tidigt idag så att det känns som om fredagen kommer snabbare. En kall GT hade inte heller varit fel under morgondagen. Men det ska nog inte vara en omöjlighet. :)

Hörs. peace // Andy

Klotter
Postat av: Ace

Ja det blir grymt om det nu blir av.. INte helt säkert än men jag är sjukt taggad!

2008-11-14 @ 07:29:29
URL: http://succeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0