B-laget, förlust!

Tja. Idag spelade jag med B-laget för att känna lite på låret om det fungerade som det skulle. Det gjorde det och det kändes ju ganska bra att leda matchen med 3-1 i halvlek. Men sen slutade vi spela fotboll och dom gjorde mål och mål och mål. Vi var helt värdelösa. Tur att jag fick få av i 60 min. Bättre att spara på krafterna till den riktiga matchen på onsdag. Jaja. Skitsamma. Vi förlorade med 4-5 om ni nu är intresserade. 

Dags att käka lite hemlagat nu tror jag. Köttbullar. Det är det bästa som finns. Men efter det blir det nog inte mycket action. kl är mycket och jag har ett tidigt möte i morgon. Urk. Jag som jobbade hemma idag. Det var grymt skönt. Kändes som om jag fick mer gjort på nått sätt. Man slapp dessutom klä på sig en massa. Istället låg jag i sängen och knappade på datorn. Nu snackar vi den ultimata arbetsplatsen ;).

Hoppas ni har varit inne och spanat in Partybloggen? Om inte så är det dags. 
www.partybloggen.com. 

Nu blir det käk. Sen lite bloggbyggande och sen blir det nog sängen för mig. Må gott // Andy

Reklam

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0