Lördag - Jenny kommer hem idag!

Halloj alla läsare. Nu kör vi på. I går var jag ute en sväng med Carlos. En, två öl på Vasastan och en del dans. Perfekt på en fredagskväll. Tanken var först att vi skulle storfesta, men jag var sjukt trött efter jobbet. Gick hem och sov några timmar innan jag stack till Carlos vid 10 tiden. Det var i alla fall kul att träffa några av hans kompisar + att jag träffade David från fotbollen vilken också alltid är kul. Vid 3 tiden drog vi hem och det känns idag faktiskt ganska skönt att jag inte köpte in massor av dricka i baren. Känner mig utvilad och fräsch ;). Vilken i sin tur är ganska bra för idag så kommer Jenny "hem". 

Ja nu ska Jenny flytta hit och bli GBG:are. Kul kul. Jag ska snart åka och hämta henne. Ska bli skönt att få hem henne efter så långtid. Sen kommer det vara kul att se henne varje dag också. I alla fall känns det som en rolig grej nu. Får se efter ett tag, då kanske man tröttnar på varandra. Men det tror jag inte :). Senare idag kanske vi ska träffa Jimmy och kanske dra och käka något. Vi får se vad klockan blir helt enkelt, men det hade varit kul. Alltid kul när Jimmy kommer till stan:)

BTW: Jossi, Du ringde mig typ 20 gånger igår;) Bra jobbat. Dock jävligt roligt när vi snackade engelska. Minns inte ens varför vi skulle göra det? Gör du? Eller du kanske inte minns så mycket....jävla fyllo! 

Må gott alla // Andy

http://www.partybloggen.com

Reklam

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0