Fredag hela veckan

Visst hade det varit gött med fredag hela veckan. Inga lördagar eller söndagar fylla av ångest och bakis. Hehe. Nej, bara fest nöje och massa liv. Ikväll får vi se vad som händer faktiskt. Token fyller år. GRATTIS! Dock blev han lite besviken på mig när jag sa att jag hade match i morgon på morgonen. Hmm...Jag som hellre vill festa. Men vad ska man göra. Tränar man fotboll så får man ju spela också. Jaja. Kanske blir "en" öl i alla fall. Haha...eller så spar jag den till i morgon då det blir 100 st. Nej nu ska vi inte överdriva, men i morgon ska jag dricka "lagom" mycket i alla fall. Sen får vi se vart vi ska. Det är dock inte bestämt än, men fest blir det. Nu sitter jag på jobbet och kladdar lite. Borde dra på lunch egentligen. jaja. Vem behöver äta egentligen. hmm.....Jag behöver så nu beger jag mig. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0