Oj oj oj oj...

Nu var det alldeles för längesen jag skrev här. Dags att börja igen. Ja vad har hänt. Ganska mycket faktiskt, jag börjar bli kry i mitt knä, ska ner till sjukhuset i Lund på måndag och sen får vi se vad dom säger. Träningen flyter på som vanligt. 7 pass i veckan har blivit 6 gånger. Jag har även haft tid att ta salsakurs sen senaste inlägget. Festa.....nej det har jag inte hunnit med alls, men jag tror att det kommer denna helgen. Annars blir det massor av fest nästa. Jag var sjuk ett tag och gick ner hela 3,5 kg. Nu är jag nog nere i 4,5 kg eftersom min magsäck är så liten. Blir ju mätt efter en hamburgare på Mc Donalds. Inte för att jag äter där så ofta. :) 

Det blev ingen Polenresa, skjuter upp den några veckor. Måste spara pengar och jag åker hellre till Barcelona än till Polen. Sen kommer Jenny till Sverige om några v. Det ska bli kul. Sen åker väl vi till Barcelona efter det och sen blir det väl England igen för min del. För att hälsa på då. Inte permanent. Jag är ju "göteborgare" hahaha.....NOT!

Jag har även tagit hem min symaskin från jobbet, så nu ska jag sy massa kläder till mig själv för en gång skull. Gött med lite variatioon. Köpte även ett par Hackerbusch skor i går. Grymt snygga. :) 
Nu sitter jag på jobbet och jobbar. Väntar på att vi ska dra på lunch. Känner att det är dags nu.

Men nu LOVAR jag att uppdatera mer här inne. Förlåt alla om jag varit dålig på senaste tiden. Får skylla på att jag varit sjuk och osocial. Nu kör vi. Solen skiner, livet leker och vi får vara med. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0