Solig tisdag

För en gångs skull så är det faktiskt sol i gbg. Shit, jag är så trött på regn, snöoch allt annat skit som man kan tänka sig. Nej bättring. Fram med våren och allt annat som hör till. Glass och öl kanske. Just nu känns allt så grått och trist. Men förhoppningsvis ska jag väl liva upp vardagen med lite fest i helgen. :) I morgon släpps biljetterna till Sensation (Amsterdam). Gissa om jag ska köpa en. Någon mer som ska ha? 3-4 juli. Men klart att man stannar lite längre där nere när man ändå är där nere. Kanske en vända om Frankrike, Italien eller Spanien. Ja jag får se vart planerna går. Bara man slipper Sverige så. Det kommer säkert vara en pissommar som vanligt här hemma. Lika bra att boka upp sig så att man åker iväg. hehe. Nästa helg kommer mr Zelle hit och då jävlar ska vi festa. 
Nej nu ska jag väl fortsätta jobba. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg. Känner mig så grymt seg idag. Tisdag.....hmm....Nej tisdagar är inga roliga dagar. Pass på dom och pass på måndagar. Onsdagar är ok. Jaja.  I morgon är det onsdag och då ska jag köra positiva onsdagen. Det är alltid lika roligt. Peace // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0