Fest i Trollhättan???

Tjo och godmorgon alla läsare. I går blev det fest i Trollhättan av alla ställen på jorden. Låg hemma i sängen och filosoferade över vad man kunde hitta på när klockan slog 23.00. Då messade Tooken och undrade om jag inte kunde komma över och festa. Hehe. Man tackar ju inte nej till fest, så till Trollhättan bar det (Observera att Tooken inte heller bor i Trollhättan) Jag har faktiskt aldrig tidigare varit i Thn, men det var väl en gemytlig liten håla. Kul var det i alla fall. Träffade Tookens kompisar som jag inte träffat sen i höstas om jag inte har helt fel. Dock fick jag klara mig utan sprit (För den drack Tooken upp) men det känns faktiskt sjukt skönt idag (en öl fick jag i alla fall).  

Nej nu ska jag fortsätta jobba på bloggprojektet som tar så sjukt mycket av min tid. Men det är det värt. Vänta bara. Må gott // Andy

Klotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0